poniedziałek, 20 stycznia 2014

Lazy day.

Dziś jest jeden z tych dni, w których nic nikomu się nie chce, za oknem brzydko i ponuro. Wszyscy jesteśmy senni, a najcudowniejszym miejscem jest łóżko. Lazy days dopadają każdego. Ja wtedy nie pragnę robić nic innego, tylko zatopić się w kołdrze z kubkiem herbaty stojącym na parapecie z Doktorem Sen od S.Kinga, którą już chyba niedługo skończę. Ewentualnie z kolejnym odcinkiem PLL, TVD, TO czy oglądając kolejny raz Gossip Girl od początku.




Wtedy też można przemyśleć parę rzeczy, spraw. Albo najzwyczajniej w świecie spać. Sen zawsze jest dobry. Zawsze i na wszystko. Słuchanie muzyki w tonie poduszek i z zamkniętymi oczami, wyłączenie się od świata... o tak, to mój dzisiejszy dzień <3 Lenienie się też jest potrzebne, nie można żyć przecież ciągle w biegu :)

5 komentarzy:

  1. też mam dzisiaj taki leniwy dzień ;P
    dzięki za komentarz ;*
    neversaygoodbyeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że lubimy podobne seriale ;) Oj ja często mam takie dni ;D
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam dziś taki dzień :( A szkoda bo miałam tyle rzeczy do zrobienia :)

    my-fitstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo :p
    Zapraszam do mnie +obs za obs ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym sobie zrobiła lazy day gdyby nie to, ze jutro szkoła,ah :c

    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja,
Wchodzę na blogi opisane w komentarzach, które zawierają coś więcej niż 'fajna notka, zapraszam do mnie'